Current Update:
ready to work....

Tuesday, June 28, 2011

lagi lagi si sygg

hehehe. nape tajuk entri ni macam ni. ha ha ha ha. ade sebabnye. korang jgn fikir bukan bukan ok. bukan sebab ak jemu ke ape ngan si sygg ak. sebenarnye ak ade wat sumting ag tentang si sygg ak. heehhe. dy je ilham ak so mke dy lah jadi mangse ak. orang lain jangan harap ak nak buat. nohekkkk!!! malas and ta de mase ok. hak adoiii. hehehe kejam. tok si sygg ak je ak mampu wat heee. nak tengok nek tengok.... jup jup ok heee..



ta daaaa!
hehehe ni lah dy yang ak maksud kan tadi. klo korang perasan kan banyak pic si sygg ak wat macam ni kan. heee. ni lah keje ak bila ak boring sambil teringat kan si sygg tembam ak si amirul tu. hehehe. 

ok lah ak skunk ni jenis dah malas nak tulis panjang  panjang huhu.
ak nak skype nan si sygg ak rindu ni heee.
bubye.


thanks.bubye.tata.

1 comment:

AnAk dEneSor said...

hye dear..nice la pic 2..aja bole x cmner nk wat cm2..hihi
btw..thanx cz jd antara follower terawal saye..ade award untuk anda=p

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami