Current Update:
ready to work....

Friday, July 29, 2011

happy sweet 9teen #2

hello hello people... harini ak pune sweet 9teen hehek. ak baru pas celebrate it with my family jus simple simple je. not bad lah ape ape pun thanks for my sistas. ina and qila. dyorang yang plan wat benda ni. huuh. walaupun ak tau dyorang nak buat sebab mama kate nak beli kek heee. ak ta tau nak tulis ape malam ni so ak bagi gambar dan macam biase ade summarise bawah picture tu okay...



this is my cake, it mocha. yum yum.... 
HAPPY BIRTHDAY KAKAK ^_^
tu yang tertulis atas kek tu.



this is my presents.
orange box from my baby sayang
pinky from my future mother-in-law
blue goodies from my sistas
thank you for all of you


dalam kotak oren tu ade ini dalamnye
tadaa...
tiramisu cake yummm..
hehe
from si sygg
thank you sayang


dalam pembalut pink tu pulak dari my future mother-in-law
you see wahh! enchanteur set.
hehe
walaupun ak ta pakai perfume ni
ak suke bau dy wangi and lembut je 
memang menggode 
hehe


and the last one from my sistas
ni lah yang adik adik ak bagi dekat ak harini
hehe
t-shirt sahaja
warne biru air memang cun gitu hehek.

so that all from me now
bubyee


lupe lupe hehe
ade agi 1 yang lagi best and romantic dari my sygg hehe tepat pukol 12 malam semalam si sygg ak ade wish with lagu birthday hehe. ak je tau lagu dy macam ne heee. memang so romantic. thanks sayang love you so much. i miss you sayang.






thanks.bubye.tata.

No comments:

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami