Current Update:
ready to work....

Friday, December 16, 2011

nothing to display

hei everyone...

huhu aku tak tau nak buat ape. terlampau boring pun ada huhu. nak kata kan sepanjang cuti sekolah ni la aku baru sekali je keluar dengan si sygg aku. yaaaa! ramai orang kata.. 
"korang boleh la dating cuti ni...rumah dekat je....."
non ado otey... cuti ni pun ak makin susah nak jumpa si sygg aku huhu. dah la rindu tahap gila. aku rasa orang gila yang tepi trafic light dekat tasek, ala yang dok pegang calculator tuu yang sesalu kira kereta tiap tiap hari tu... huuhu. dy pun tta gila tahap macam aku. aku jus ta nak tunjuk je macam mana aku gila.
heee.
haii sayang bila lah kita nak jumpa lagi ek. nak mesej pun si sygg ta ada kredit. 
bila nak start kelas balik ni huhu. hari yang paling best bagi aku and si sygg bila kelas start. sebab bila ada kelas kami selalu dapat jumpa. selalu dapat date. walaupun orang dengki....
"udah udah la kome...berkepit je..."
weh! weh! korang...so what... hahak jeles la tu kan. ta yang nak sebok. korang nak dating pegi je. kan sygg.
aku bukan ta nak keluar ke apa. aku jenis payah nak keluar. sebab....
my mommy keje la cutini. bila mommy aku keje so aku lah ganti mommy aku dekat rumah ni. masak memasak sume keje aku. so jage adik adik pun aku. 
lain lah bapa aku tu jenis rajin..boleh aku keluar selalu. ini ta aku langsung tak dapat nak keluar jumpa si sygg.
apa pun aku tetap nak keluar rabu depan. yup yup! noktah! 
otey la aku nak makan lapo gila ni. haa.
and aku tengah tunggu si sygg aku datang nak hantar game.
"udah...wehhh!...ape yang jatoh pecah tu...."
(ni pun nak tulis)
ok lah gawat dong ada sumthing aku nak handle kat bawah ni.



thanks.bubye.tata.

No comments:

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami