Current Update:
ready to work....

Sunday, January 01, 2012

first day in new year 2012

haii...everyone..

today is the first day of year 2012 right...
so banyak benda baru akan datang. benda lama hanya jadi kenangan je huhu.
lagi 2 hari sekolah dah nak start bagi budak sekolah
dan aku tak sabar nak start koleh 9 hari bulan ni.
yepeee!!
aku dapat date nan si sygg tiap hari hehe.

owhh
semalam aku pergi count down dekat lost world of tambun
memang gila gila ramai sangat orang tau heee.
tapi aku bukan masuk tambun pun sebab nak masuk tambun harga dia mahal dari harga asal ite nak masuk. (erk...faham faham je la okey...)
hehehe.

tapi aku tak rasa seronok pun huhu.
aku rase sayu je semalam mase tengok 
so aku call si sygg sambil tengok bunga api.
so sini je aku nak tulis 




thanks.bubye.tata.

No comments:

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami