Current Update:
ready to work....

Saturday, February 11, 2012

my new baby

haii everyone....

aku rasa happy skarang heee. kenape? sebab aku dah dapat baby baru heee. ape baby baru?
nak tengok? tengok la ni.


ape ni? ini bola bowling la hehe. dah lame impikan bola bowling ni. corak flame pulak tu kan wah! hehe. tadi aku kelua dengan si sygg pegi beli bola ni lah. kongsi kongsi dengan si sygg heee. bola ni the best and sedap pakai jenama COLUMBIA WD tau heee. harga asal satu bola ni RM220. tapi ika dengan si sygg beli yang promosi punya. so dapat lah murah dan dapat 3 barang yang lain heee. klo aku beli satu satu dah RM500 baik beli Promosi kan jimat hehek. 



 ni lah my baby heee. dapat kasut sekali. aku dah rasmikan bola ni tadi juga memang mantap lah heee. yang the bestnye aku nan si sygg ngam dengan pekerja dekat bowling tu. so aku nan si sygg dapat main free minggu depan hahak. the best lah. nak buat selalu. nak kumpul duit lagi nak beli lagi 1 bola hahak. 

sygg bila nak fight bowling lagi hee 8 game jom. terbaik....!!! huuu. kene semangat sikit lagi 2 mingu dah tournament bowling huu. kene practis ni banyak pencabarnye huuu..
ok lah nak tido lah 



thanks.bubye.tata.

1 comment:

haney said...

best gila ade bola sendiri! :)

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami