Current Update:
ready to work....

Sunday, May 06, 2012

Glampot at Riverfront Hotel Perak

semalam aku keluar and family dekat area ipoh nak beli barang. suddently my dad bawak kami ke hotel ni tok mama buat servey tempat untuk buat kursus dia. 
ni lah hotel tu. so korang yang dekat luar sana datanglah ke perak okey hotel dia boleh dikatakan 4 star!!! woww....memang cantik sangat sangat. siap ada swimming pool lagi tau heee. wait the minute aku dah lari tajuk huuu. ak nak cita tentang glampot huuu. ape tu glampot? 

click la link ni kalau nak tau.

semalam aku dekat hotel  ni kebetulan lah ade glampot buat sale huuu. rambang mata aku tengok tau huuu. klo lah aku ada berjuta dah lama  PARADA aku dah kebas sampai 3 huuu. memang semalam aku fokus dekat parada je huu and my mom pun teruja dengan parada huuu. so nice.....
nak tau ape aku tengok semalam???








so ni lah antara bag parada yang ada dekat sama semalam huuu. harga dia dari RM3k+++ huuuu. tu lah aku tak dapat nak beli tuuu. aku nak sangat yang putih dekat atas ni tapi warna hitam cunn lah! huuuu... buka parada je ada tau. GUESS, LOUIS VUITTON, CHANEL, LANCEL, and tak ingat huuu... semuanya ORIGINAL okey. tak percaya pegi tengok sendiri. huuu boleh nampak and bandingkan dengan palsu tau huuu. handbag dyorang semuanya berat and paling nampak ketata beg guess yang ada hiasan emas atau zip dy emas pegang pun berat. zip je tu huuu... 

aish... geramnye aku.. klo lah aku kaya dah lama aku nak beli handbag dekat citu tau huuu...

thanks.bubye.tata.

No comments:

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami