Current Update:
ready to work....

Tuesday, August 31, 2010

heyyy hati..

wahai hati saya
saya tahu hati tengah sedih kan
sabar lah yerk
saya tahu hati tabah kan
hati kuat n bertahan hadapi segala dugaan
cemuhan, tuduhan, fitnah
hati kuat kan?
saya tahu
**hati..hati..
saya akan jaga hati
hati milik saya kan
hati percaye kan saya kan
hanya hati je tau kebenarannye kan
**hati..hati..
saya tahu ap hati rasa sekarang
hati sedih kan
hati nak nangis kan tp tahan
hati ta rasa geram pun kn
hati ngah luluh kan
hati ngah becelarukan
**hati..hati..
saya tuan hati 
saya pun rasa benda yang sama
jadi ite same same sabar k
saya akan bantu hati sabar k
saya akan tenangkan hati k
saya akan wat hati ta fikir benda ta sepatutnye k
**hati..hati..
hati tau kan perasaan saya
perasaan ite same je
memang same
kerna hati adalah hati saya
hati adalah perasaan saya

hatiiii...
tariklah nafas panjang
tariklah nafas lega
tariklah nafas terima kenyataan
tariklah nafas sekuatnye
hatiii...
tahan tau jangan nangis k
terima segala kenyataan saja
tabah k
semua itu cuma dugaan hidup
hanya ite je tahu kenyataan sebenarnye kan
die sayang ite
die jd mcm tu sebab ite gak
salah ite gak
tu hak die nak marah ke nak ap
ta pelah

inilah kata hatiku, hatiku yang kesedihan
sudah sekian lama begini
bila happy hati memang happy sangat.



hati saya memang tabah, hati saya memang kuat, hati saya memang tenang, hati saya memang sayang pada seorang saja, hati saya memang berat sekarang ni, hati saya sedih dalam gembira, hati saya milik dia saja.
thanks.bubye.tata.

No comments:

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami