Current Update:
ready to work....

Tuesday, August 31, 2010

ami..ami..


saya rindu sama dia..
dia rindu sama saya?
dimana dia ek??
dia ada dekat sini je laa.
mane? ta nampk pun.
sini ni..
dekat sangat sangat..
sini laaaaaaa...  (lihat anak panah)
ami saya ada dalam hati saya.
dia selalu saja teman saya
saya pun selalu saja teman dia
di mana?
situ laaaaa... (lihat anak panah)
ta pecaya ke?
tanya lah pada hati saya 
hati saya ada pada ami saya
ati ami saya ada pada saya
kami tukar ati
tetapi ati kami tetap bersama
selama mana?
salama lamanya
betol ta ami saya?
kalau betol ami tnduk n senyum au
heeee...
ami sayang...
denga ni...
saya ingin berceloteh cikit.
boleh kan..
ami denga kan..
(celoteh) **ami..ami..
saya sayang ami
sayang mane?
sayang selalu lalunye
betolllll...ta tipu....
ta caya tanye ati saya..
pecaye ta?
:p
**ami..ami...
ami sayang saya ta?
ati ami cakap ami sayang saya
btol ke??
hehek.
hapynye ati saya dapat ase ta?
saya rindu ami saya
sampai ble?
sampai bile bile pun laa.
ami macam saya?
kalau betol ami senyum n jwb betol.
mesti nnt ami jwb mcm ni kan
"betoll sayang...."
saya tahu.
mcam mane tahu?
ati ami kan ada pada saya
hehekk
**ami..ami..
ami jaga diri tau
jangan nakal nakal
denga ckap ibu ayah tau
ami budak baikkan
sayang ami
sayang sayang sayang
ami sangat sangat
**ami..ami..
saya slalu wat ami marah kan
tapi ami kene tau
saya ta bermaksud nk wat ami marah saje saje
saya minta maaf ek ami
**ami..ami..
saya slalu wat ami sakit kan
sakit hati
tapi ami kene tau
saya ta bermaksud nk wat ami sakit 
tau ati ami parah time tu
saya minta maaf sangat sangat
**ami..ami..
wat pengetahuan ami
saya ta penah benci ami
saya ta penah tipu ami
saya ta penah nk curang nan ami
saya ta penah dendam nan ami
saya ta penah marah ami
saya cool je
saya tenang je
saya terime je
saya happy je
saya senyum je


ami..ami..
saya ika n saya sayang ami
saya sayang ami n saya rindu ami
saya rindu ami n saya hargai ami
saya hargai ami n saya happy nan ami
amiiiiii...
klo saya ada wat salah n wat ami sakit hati
saya minta maaf sangat sangat k
nnti raya saya akan minta maaf mcm orang lain
ami maaf kan saya kan?
klo ye ami ckp ye ok


credit to: ami sayang,rindu ami





thanks.bubye.tata.

2 comments:

amirul said...

pic mse bile ni??sweet!!heee
sweet miwet!!

:mikaomei: said...

sweet miwet yek
heee.
time g boling nan dak kelas
tapi ite ta men
ite gedik je.
hehe.

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami