Current Update:
ready to work....

Wednesday, February 23, 2011

[kenyataan] peragut yang malang

hei hei hei... yoyoyo semua.. hehe ta betol dah.. ak sebenarnya nak cerita ni dekat korang tentang apa yang terjadi dekat kolej aku pagi tadi. tengah la syok syok belajar apa yang berlaku dekat kolej pun aku ta sedar. bila kelas IDB aku tamat aku turun la ke ground floor. aku turun turun tengok kenape semua lecturer dengan student ramai berkumpul dekat bawah ni. suspen jugak. ingatkan ada ecident ke apa. rupaya lagi dahsyat dari tuu... ish..ish..ish..


korang nak tau apa yang suspen tu/ bagi korang tak la suspen bendanya berlaku dekat kolej ak je. huhu. aku lalu lalang la dekat orang ramai tu. ak dengar pasah tumbuk la gaduh la darah la. apa kejadahnye. huhu. sekali ak korek korek cerita dekat si sygg rupa rupanye senior aku perempuan, sem 3 kene ragut dekat depan kolej aku. dalam pukul 10.50 hingga 11 pagi macam tu lah. 


yang lucu dan bodohnye si peragut yang malang tu lah. dy tak reti nak meragut dan tak kene tempat nak meragut. nak meragut dekat depan kolej. memang tak dapat lah ko lah yang kami dapat wahai peragut yang ngok... huhu. sebenarnya ceritanye mula macam ni... senior ni turun nak ke arah kereta dy. tiba tiba datanglah peragut meragut beg dy dengan naik motor kapcai @ kap bulat.. 


yang malangnye.... dekat depan arah yang dy nak lari tu.. ada sekumpulan student lelaki sem 2 tengah lepak naik 135LC katenye... memang malang lah kapcai kene keja dengan LC. tu satu huhu.. yang kedua nya peragut tu tak dapat apa pun hasil dari meragutnya itu... maksudnya dy di belasah oleh student laki tadi yang seramai 6 atau 7 orang... dan di bawa polis ke balai. 


sebenarnya peragut tu terdesak. sebabtu meragut. katanya mak dy sakit dekat hospital. tapi kenyataannya haaa itu ite tak tau. hehe. tapi yang betolnye semua peragut adalah orang yang despret duit. hehe. kesudahannya apa pun tak dapat. tu lah buat jahat lagi kan padah dapatnya. kalau dapat duit pun hidop ko ta senang makan duit haram. betol kan sekalian...


tapi ak tak sure lah cerita ak ni betol tapi nampak gayanya betol je. dengar dari orang lain pun lebih kurang macam tu je. almaklumlah terlepas siaran menarik hari ni tu suruh orang cerita balik. bak kata budak kelas aku... ce cerite..ce cerite.. hehe taksub cite hantu mak limah balik rumah la kate kan.. soooo.... tamatlah cerita ak hari ni... so tu je ang ak nak tulis harini. ta da apa pun. ok lah ak nak study. esok ada quiz @ test. minggu depan ak mid-sem exam so keagakkan busyla cikit ok.. bubye...

thanks.bubye.tata.

No comments:

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami