Current Update:
ready to work....

Thursday, February 03, 2011

operasi ke mesir bermula

utusan malaysia online (click here)




hai semua bah lame ak ta update blog ni kan. sibuk je memanjang dengan assingment. huhu. hari ni cuti assingment pun ta de. so boleh la rilex kejap. huhu. entri ak kali ni ringkas je. jus nak bagi tau tentang mesir. semua tertanyakan sebelum ni. bila n macam ne budak budak malaysia deekat sane nak balik sini. selamat ke dyorang dekat sane sekarang. buat mase ni selamat la. yang ak risaukan budak perempuan dekat sane je. kan banduan semua dah terlepas. mau kowt kowt pape yang ta di undang kan. 


berita gembiranya...malaysia dah mulakan operasi tok selamatkan budak malaysia dekat sane. pasukan TUDM dari malaysia pergi dengan Charlie (kapal terbang besar) sebanyak 5 buah. alhamdulillah la. walaupun bukan di bawak balik ke malaysia. mereka akan ulang alik dari mesir ke Jedah untuk selamatkan semua pelajar malaysia. 


kemarin abang n kakak ak datang kerumah sembang tentang mesir. pagi tadi kakak ak telefon dan bagi tau yang abang ipar ak dah berlepas. kemane? ke mesir. dy seorang TUDM. ak harap harap dyorang sampai dengan selamat. dan selamatkan pelajar malaysia di sane. tu je ak nak tulis entry tok kali ni. ada news baru ak tulis lagi k. tambah tambah news dari abang ipar ak. huhu. bubye.

thanks.bubye.tata.

No comments:

Copyright reserved atiqah.hafizzie.ikami